Ga direct naar de content

Medewerker administratie grondzaken

Gemeente Maasdriel
Solliciteer uiterlijk woensdag 31 december
plaatsKerkdriellooptijd24 uursalaris2.363 - 3.436 vervaldatumNog 153 dagen

Wil jij werken in een bruisende werkomgeving waar open communicatie en persoonlijke groei centraal staan? Bij de gemeente Maasdriel krijg je de kans om deel uit te maken van een betrokken organisatie, met volop ruimte voor eigen initiatief.


Wat ga je doen?

In de functie van medewerker administratie grondzaken onderhoud je de administratie van de grondzaken en de verpachting hiervan.

In deze veelzijdige functie voer je de volgende werkzaamheden uit:

  • Het verzorgen, controleren, verwerken, invoeren en bijhouden van het digitaal archief van het zaaksysteem voor wat betreft grondzaken en alles wat hierbij komt kijken.
  • In samenwerking met financiën controleren van de maandelijkse facturering voor diverse huur- en pachtovereenkomsten.
  • Daarnaast indien daar ruimte voor is bieden van ondersteuning aan de beleidsmedewerkers grondzaken.


Wat breng je mee?

  • Je hebt een mbo-werk- en denkniveau en hebt administratieve ervaring;
  • Kennis van MS-office is een vereiste;
  • Je werkt nauwkeurig, denkt oplossingsgericht en bent klant- en servicegericht;
  • Je toont eigenaarschap, bent innovatief en veranderingsgezind;
  • Je bent een teamplayer die zowel goed zelfstandig als in een team kan werken

 

Wij bieden jou

Je maakt onderdeel uit van een avontuurlijke missie. Een uitgelezen kans als je niet houdt van gebaande paden. Wij bieden een uitdagende functie waarin je jouw talenten als medewerker administratie grondzaken kunt inzetten binnen een dynamische omgeving. Een omgeving waarbinnen jij de kans krijgt om je te ontwikkelen en door te groeien. Daar zetten we graag uitstekende arbeidsvoorwaarden tegenover, zoals:

  • Je salaris bedraagt maximaal € 3.436,- bruto per maand o.b.v. 36 u/wk (schaal 5 afhankelijk van je werkervaring);
  • Je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05 %, dat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen;
  • Werktelefoon en laptop;
  • Studiemogelijkheden;
  • Je bouwt een keuzepensioen op bij ABP;
  • Het dienstverband vangt aan met een jaarcontract;
  • Flexibel werken: Wij geloven in een gezonde werk-privébalans.


Organisatie

De gemeente Maasdriel ligt in het prachtige rivierenlandschap van de Bommelerwaard. Het omvat 11 mooie dorpen. De gemeente Maasdriel telt ongeveer 25.000 inwoners. Met ruim 2.300 kleine en grote (innovatieve) bedrijven is Maasdriel met recht een ondernemende gemeente te noemen.

‘No nonsens’ en hard werken om onze doelen te behalen; dat is wat de gemeente Maasdriel kenmerkt. Samen met onze collega’s, maar ook met de inwoners, ondernemers en andere partners. Het is soms spannend om in het politieke krachtenveld te opereren en successen te behalen. Dat vraagt om goede voorbereiding, creativiteit en slim meebewegen. Binnen de organisatie heerst een gezellige en informele sfeer, waarbij een veilig gevoel en ruimte voor ontwikkeling belangrijk zijn.

Het team Realisatie & Beheer is een van de 5 teams in de organisatie en telt 45 medewerkers. Het team bestaat uit de clusters Projecten openbare ruimte, Beheer openbare ruimte, Buitendienst, Facilitaire zaken en Vastgoed.


Nieuwsgierig? Wij ook naar jou!

Stel jezelf aan ons voor en vertel ons waarom wij met jou in gesprek willen. Daarin vertellen wij jou dan graag meer over onze plannen en jij ons hoe jij daar bij past en wat je voor ons kunt betekenen. 


Wil je meer weten over de functie?

Neem dan contact op Peter Nelissen van team Realisatie en Beheer via 06-25286845 of p.nelissen@maasdriel.nl


Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar sollicitatie@bommelerwaard.nl.


De vacature wordt gesloten als wij een geschikte medewerker hebben aangenomen

Interne kandidaten hebben een voorrangspositie. De vacature sluit zodra deze ingevuld is. Heb je interesse, solliciteer snel via de sollicitatielink en upload je c.v. eventueel vergezeld van een begeleidend schrijven. Een begeleidend schrijven kun je kort houden. Heb je zelf de behoefte om meer toelichting te geven in je begeleidend schrijven dan mag dat natuurlijk ook. We gaan in ieder geval met jou in gesprek waarin je je sollicitatie kunt toelichten.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Delen:

Reageer vandaag

* Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Jeroen de Visser van Gemeente Maasdriel

Gerelateerde vacatures

Over de organisatie

Gemeente Maasdriel logo
Adres
Kerkstraat 45
5331 CB Kerkdriel