Wegbeheerder

Wil jij als onze wegbeheerder het aanspreekpunt zijn voor alle wegen, fietspaden en voetpaden binnen onze mooie gemeente bestaande uit 11 dorpen? Krijg jij energie van het adviseren bij de diverse projecten met civieltechnische aspecten? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Als vakspecialist Wegen ben jij verantwoordelijk voor het beheer van wegen, fiets- en voetpaden. Je houdt je bezig met het opstellen van beheerplannen, het uitvoeren van projecten en het adviseren bij integrale projecten. Je bent aanspreekpunt voor vragen, klachten en meldingen en onderhoudt contacten met andere overheidsonderdelen en nutsbedrijven. Je werkt integraal samen met andere beheerders en zorgt dat je beheerdata actueel is.
Overige taken zijn:
- Je ontwikkelt beheerplannen voor de korte en lange termijn op basis van weginspecties;
- Je plant groot onderhoud en geeft input bij de uitvoer;
- Je bent budgetverantwoordelijk voor alle wegen gerelateerde projecten;
- Je bent aanspreekpunt bij het afsluiten van wegen;
- Je voert directie op onderhoudsbestekken, bijvoorbeeld het elementenbestek;
- Je schrijft projectopdrachten voor reconstructies die door het projectenbureau worden opgepakt;
- Je werkt nauw samen met je collega beheerders, projectleiders en beleidsmedewerkers;
- Je bent tevens verantwoordelijk voor het beheer van civiele kunstwerken en openbare verlichting.
Wat breng je mee?
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau op het werkterrein van de functie;
- Je hebt enige ervaring met het werken als wegbeheerder en je bent in staat om projectmatig te werken;
- Je hebt het liefst enige ervaring in het werken binnen een overheidsomgeving;
- Je denkt in mogelijkheden en durft verbetervoorstellen aan te dragen;
- Je werkt nauwkeurig, denkt oplossingsgericht en bent klant- en servicegericht;
- Je toont eigenaarschap, bent innovatief en veranderingsgezind;
- Je bent een teamplayer die zowel goed zelfstandig als in een team kan werken, je hebt humor!
Wij bieden jou
Je maakt onderdeel uit van een avontuurlijke missie. Een uitgelezen kans als je niet houdt van gebaande paden. Wij bieden een uitdagende functie waarin je jouw talenten als Wegbeheerder kunt inzetten binnen een dynamische omgeving. Een omgeving waarbinnen jij de kans krijgt om je te ontwikkelen en door te groeien. Daar zetten we graag uitstekende arbeidsvoorwaarden tegenover, zoals:
- Je salaris bedraagt maximaal €4.908,- bruto per maand o.b.v. 36 u/wk (schaal 9 afhankelijk van je werkervaring);
- Je ontvangt een individueel keuzebudget van 17,05 %, dat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen;
- Werktelefoon en laptop;
- Studiemogelijkheden;
- Je bouwt een keuzepensioen op bij ABP;
- Je treedt in dienst voor een jaar, bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst;
- Flexibel werken: Wij geloven in een gezonde werk-privébalans.
Organisatie
De gemeente Maasdriel ligt in het prachtige rivierenlandschap van de Bommelerwaard. Het omvat 11 mooie dorpen. De gemeente Maasdriel telt ongeveer 25.000 inwoners. Met ruim 2.300 kleine en grote (innovatieve) bedrijven is Maasdriel met recht een ondernemende gemeente te noemen.
‘No nonsens’ en hard werken om onze doelen te behalen; dat is wat de gemeente Maasdriel kenmerkt. Samen met onze collega’s, maar ook met de inwoners, ondernemers en andere partners. Het is soms spannend om in het politieke krachtenveld te opereren en successen te behalen. Dat vraagt om goede voorbereiding, creativiteit en slim meebewegen. Binnen de organisatie heerst een gezellige en informele sfeer, waarbij een veilig gevoel en ruimte voor ontwikkeling belangrijk zijn.
Je komt te werken binnen team Realisatie & Beheer. Als team R&B zijn we verantwoordelijk voor de realisatie, het beheer en onderhoud van de openbare ruimte en maatschappelijk vastgoed.
Samen streven we ernaar op de openbare ruimte op een duurzame manier in te richten en te beheren. Zodat inwoners fijn kunnen wonen en ondernemers goed kunnen blijven ondernemen.
Nieuwsgierig? Wij ook naar jou!
Stel jezelf aan ons voor en vertel ons waarom wij met jou in gesprek willen. Daarin vertellen wij jou dan graag meer over onze plannen en jij ons hoe jij daarbij past en wat je voor ons kunt betekenen.
Wil je meer weten over de functie?
Neem dan contact op met Rudine Berends (teammanager Realisatie & Beheer), via 06 25197354 of r.berends@maasdriel.nl
Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar sollicitatie@bommelerwaard.nl
De vacature wordt gesloten als wij een geschikte medewerker hebben aangenomen
De vacature is zowel voor in- en externe kandidaten opengesteld. Interne kandidaten hebben een voorrangspositie. De vacature sluit zodra deze ingevuld is. Heb je interesse, solliciteer snel via de sollicitatielink en upload je c.v. eventueel vergezeld van een begeleidend schrijven. Een begeleidend schrijven kun je kort houden. Heb je zelf de behoefte om meer toelichting te geven in je begeleidend schrijven dan mag dat natuurlijk ook.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Reageer vandaag
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en heb je interesse, vragen, of wil je direct solliciteren?
Meer informatie over deze vacature?
Neem contact op met Jeroen de Visser van Gemeente Maasdriel
Gerelateerde vacatures
Over de organisatie

Over de organisatie
Werken bij gemeente Maasdriel
‘No nonsense’ en hard werken om onze doelen te behalen; dat is wat de gemeente Maasdriel kenmerkt. Samen met onze collega’s, maar ook met de inwoners, ondernemers en andere gemeenten. Het is soms spannend om in het politieke krachtenveld te opereren en successen te behalen. Dat vraagt om goede voorbereiding, creativiteit en slim meebewegen. Ontdek jouw mogelijkheden en ga de uitdaging met ons aan!
Over gemeente Maasdriel
De gemeente Maasdriel in de Bommelerwaard is een gemeente met 25.000 inwoners. We zijn trots op ons prachtige rivierenlandschap en onze 11 karaktervolle dorpen. We zetten ons continu in om de leefbaarheid in onze gemeente te verbeteren. Dit doen wij samen met burgers, ondernemers en andere verbonden partijen. De ongeveer 160 vaste medewerkers werken vanuit Kerkdriel en Hedel. Het dagelijks onderlinge contact buiten het inhoudelijke werk is goed. De gemeente is volop in ontwikkeling. Met onze loyale medewerkers en een gezonde financiële positie kijken we vol vertrouwen uit naar een solide toekomst.
Samen werken voor de Bommelerwaardse samenleving
In de Bommelerwaard werkt de gemeente Zaltbommel nauw samen met de gemeente Maasdriel. Zij worden ondersteund door de Bedrijfsvoeringseenheid Bommelerwaard (BVEB), die voor beide gemeenten verantwoordelijk voor de bedrijfsvoeringstaken op het gebied van financiën, informatisering en automatisering, juridische zaken en human resource management. Aan de basis van de samenwerking staan de ‘Bommelerwaarden’; trots, lef en samen.